Tips!

Det är målarstuga med barnen. Axel kom och satte sig och började måla. Mamma det luktar kina sa han och så visade han upp sin målning som han hade gjort. Den var gjord av soja och ketchup. Man tar väl vad man har sa han. Det här lärde jag mig från Mr Bean..

Nu sitter de här alla barnen och målar med soja, ketchup och sprutgrädde. Det blir riktigt fina teckningar.
Vet ni, jag har fyra barn som alla alltid har gillat att måla och rita och snart är Axel 9 år och jag har ännu inte slängt bort en enda teckning de har gjort. Vi köper oftast ett pack med faxpapper. Hur många blad är det i dem 500? Vi har nog gjort av med 500 sådana pack..det blir alltså runt 25000 teckningar hahhahha

Jag borde göra en tapet av dem. De är så roligt att se dem alla.











Nu måste jag stänga ner och göra det lite mysigt innan Josefin kommer hem igen. Jag vill ha söndagsmys nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0