Skate

Det har uppstått ett helt nytt intresse hos mina barn. Skate! Axel och Arvid har alltid varit lite små sugna och vi brukade ta dem till en ramp hemma men nu här i Sverige när de har sett alla som åker så har det blivit på blodigt allvar.
I förrgår hade jag och barnen en negativ dag. Vi bråkade ganska ordentligt och jag tyckte inte att de förtjänade några nya skateboard men när vi hade dealat färidgt så slutade det i att de skulle få varsin om de gjorde färdigt sina sommarläxor. Det var därför de gjorde läxa hela natten igår. Sedan blev det alltså belöning.

Idag har vi varit ute hela dagen och åkt. Vi hade även med oss kusinerna som även dem blivit passionerade av samma sak.

Nu blir vi kvar hemma. Jag orkar nog inte gå ett steg till. Den dagen Big åkte hem började jag med en ny diet. Igen. Nu äter jag bara protein och håller därmed på att bli tokig. 2 veckor har det gått idag men det har iallafall gett ganska bra resultat. Jag har gått ner 4,5 kilo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0