Åhhh

Jag vaknade så glad imorse eftersom jag skulle åka och titta på lägenheten i stan. Klockan 9 var det bestämt möte med mäklaren. Jag skyndade mig att lämna barnen och tog en frukost innan jag åkte dit. När jag klev in genom dörren la mäklaren precis på telefonen och berättade att ägarna inte kunde komma! Jag som var så himla nyfiken. Vi gick iallafall och tittade på utsidan och det är verkligen ett jätte fint hus. Ett helt våningsplan. Gud så skönt! Det är en stor innergård som i princip bara är för den lägenheten också.
Vi kom överens om att mäklaren ska ringa igen och så får vi förmodligen se den nästa vecka istället! ÅHHHHHHH jag vill nu!

Eftersom vi nu har tagit steget och helt bestämt oss för att lämna villan så har vi också slutat att fundera på inredningen där. Vi flyttade ju in i april 2010 så vi har inte bott så länge och så flyttade vi från en lägenhet som var miniliten till ett jätte hus så det har varit ganska tomt. Nu hade vi börjat få iordning och det är ganska mysigt hemma nu men så bestämde vi att vi flyttar igen så nu blir det inget mer.
Men för att göra lite småsaker hemma istället för att få det lite mer hemtrevligt så köpte jag hem tulpaner igår. Det var ett bra tag sedan jag köpte hem blommor, synd för det är så himla mysigt! Särskilt tulpaner. Jag tycker egentligen bara om vita blommor med det hade de inte så det blev vit/rosa långa. Så fint!

Suddig mobilbild

Pojkarna tyckte hiphop var super roligt igår så det kommer de nog att fortsätta med. Nästa lektion är på måndag.
Jag och Big gjorde lite ärenden igår men han också med lite shopping. Axel fick mycket nytt och så hittade jag några små saker till SS och SF också och en kavaj till mig.
På kvällen hade vi planerat att äta middag hemma men Big blev kvar i butiken så länge med kunderna så jag fick åka och köpa pizza hos vår egna pizzabarbara istället, sen hem och ner i säng på en gång. Vi har kommit tillbaka till våra gamla tider igen, barnen lägger sig kl 20.00 och det fungerar jätte bra. Det är så skönt när de vaknar på morgonen med att sjunga och inte med skrik och gråt som det annars blir om de lägger sig för sent.

Axel är ju ganska stor nu för att lägga sig 20 kan man tycka men har så tufft och mycket med skolan att han inte klarar det annars. Han behöver verkligen sova så mycket. Han sover drygt 11 timmar per natt.

Kunddddddddd


Hej hej hej,
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0