Lösenord!!!!

Hej fina vänner! Jag hade helt kommit av mig från bloggen men så när jag skulle tillbaka så kom jag inte ihåg att jag hade bytt emailadress och även lösenord så jag kunde inte logga in. Nu sitter jag och skriver från min iPad på bloggen. Jag har just gjort ett videofyme konto så jag kan lägga upp filmer. Bloggen kommer kanske ändra stil lite. Jag kommer att lägga upp fler bilder och även video. Det kan också tänkas att jag skriver texten på både italienska och svenska. Här kommer iallafall ett litet bildregn. Bibi är min stående modell, hon vill alltid vara med på bild och är lika rolig som hon göt sig på bilderna! Kram till er alla! Det var inte lika lätt att lägga upp bilder via iPad så jag får undersöka det först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0