Skabbiga lagerlokaler

Nu har skoldagen tagit slut för 3 av barnen. På lunchen åkte vi och kollade på lokaler. Jag har en stor kärlek för skabbiga gamla lagerlokaler. Gärna gamla verkstäder med fina fönster och idag var vi och kollade på 2. Jag vet inte vad jag tycker om dem riktigt. De var fina men jag tror inte att det blir någon av dem. Det är svårt också att byta kontrakt från verkstad till detaljhandel. Jag har hunnit knåda ihop en kanelbulledeg och just nu, precis när jag ska åka och hämta lilla S från dagis så har den jäst färdigt.
Big ligger och sover och det är lika bra att han får fortsätta med det. Bulldegen får vänta lite. På vägen ska jag också hämta upp en kompis till Stora A som ska vara hos oss i eftermiddag.
Jag skulle gärna gå ut med dem men det är fortfarande lite slabbigt på marken.


Åter till bullarna

Vi ses,
E

Mona: Jag ska hälsa honom det. Tack ;)
Nonna: Shortsen på strumpbyxorna. Föresten, jag sydde dem själv igår. Jätte fina!
Tilda: Ögondoktorn kunde inte igår. Shit, nu får jag vänta en vecka!

KRAM TILL ER!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Å nej typist men det går bra ska du se!

Ska du inte komma å hälsa på nånting!!

Många kramar

2010-02-03 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0