morgonstund har guld..

1 par shorts, 3 par byxor, 4 undertröjor, 3 långärmade tröjor, 1 skjorta, 2 cardigan, 1 stickad polo, 1 stickad tröja, 1 skolrock, 2 par kalsonger, 1 par trosor, 1 blöjbyte, 1 par strumpbyxor, 3 par strumpor, 4 vinterjackor, 4 par skor, ca 115 borstade tänder, 4 tvättade ansikten, 4 toalettbesök, 1 dusch, 3 skalade äpplen, 2 tallrikar med mjölk och kellogs, 2 tallrikar yoghurt och kellogs, 5 glas juice, 1 omgång godzilla på ps, 1 matlåda till skolpojken, läxorna i väskan, Stora S ryggsäck med bilar..

Så där. Då var det gjort.

Nu ska jag bara städa huset och sätta på dagens andra tvättmaskin, programera diskmaskinen så det startar om två timmar och göra iordning mig själv för en arbetsdag. Om 6 minuter kommer Big och hämtar mig. Det känns lovande.

Ska vi byta dag du och jag imorgon?

/E

Kommentarer
Postat av: nonna

Va.... shorts???? Idag??

2010-02-03 @ 09:47:54
Postat av: Mona

Oj oj att du orkar Emma jag som knappt kan ta hand om mig själv på morgonen;)

2010-02-03 @ 12:46:03
Postat av: tilda

Phu! Men du hur gick det med ögonen!?

Krameli kram

2010-02-03 @ 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0