Allt rullar på

Här i Italy rullar allt på som vanligt. I hög fart också. Det är redan första augusti och jag vet inte riktigt var sommaren tog vägen. Här är det ju iallafall mer än en månad kvar av sommaren och av sommarlovet framförallt.
Barnen börjar i skolan igen runt den 15 september ungefär. Vi är mest här hemma och njuter av huset, trädgården och friheten. Jag och Big försöker tömma lägenheten i stan men det går väldigt segt.
Igår kom nonna tillbaka hem igen. Äntligen, vi behöver henne här. Alla vi. Barnen blev som vanligt jätte glada när hon kom in genom dörren igår. Det är mysigt att se. De fick en massa presenter och plockgodis förstås.

Jag lägger in lite bilder från sommaren. Det får bli text i form av kommentarer till dem istället.

KRAM PÅ ER ALLA. Särskilt till vår lilla E D som kom i fredags. Jag är så lycklig för henne!




Sommarbarnen fick 7 ton sand till sandlådan i födelsedagspresent. Det kom en lastbil
som puffade av allt och åkte så vi fick skotta sant i några dagar.








Pojkarna är VÄLDIGT motorintresserade. Det blir många varv på minimoto
banan och på banor som dessa. De sätter sina systrar bakom sig och kör
biltjuvar. Vi har ju en hage som ligger i anslutning till tomten som är ca 1500 kvm
där vi inte riktigt vet vad vi ska göra. Pojkarna kom på den fantastiska saken
att vi kan göra en minimoto bana där. Tänk vad roligt de skulle ha!!



Vad ska man säga? Min lilla Bibbi


Medan jag satt och letade igenom alla bilder så hittade jag de här två
finaste korvbusarna. Det är mina finaste I och M som jag träffar alldeles för sällan
men vi pratar varje dag på skype. Tack och lov att skype finns!!
PUSS BUSAR!


Har ni sett något så underbart?!


Lilla E D som kom i fredags firade sin födelsedag på olika håll.
Här med en prinsesstårta!


Bibbi badade i poolen idag.

Kommentarer
Postat av: Mira

Åh, alla fina gullungar ♥ . Snart får vi träffa några av dem iallafall! MYS!



Massa kramar från oss alla 3!

2010-08-07 @ 09:59:34
URL: http://mirandalux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0