Trevligt var det

Lägenheten mamma tittade på var jätte fin. Damen som äger den är en 75-årig super plastik dam. Jag lovar, jag kände mig gammal bredvid henne och jag är 29!!!!! Hon var helt otrolig. Hennes röst var till och med ung. My god!
Suuuuuuper rik också, så jag passade på och frågade om hon inte hade något till oss också i storlek jätte. Och det hade hon. Ett hus med en himla massa rum, stora ytor, all sorts frukt och vinodling. WOW vi fick kolla på det.

J A G  V I L L  H A!!!!!

När man träffar folk som är så där ruggigt rika som hon är så känns det nästan overkligt. Vi var hem till hennes vinter hem, ett slottliknande hus på sisådär 1000 kvm och hembiträdet Pina. När hon inte bor där så bor vid lago maggiore..Mycket tjusigt.

Nu är vi hemma med många trötta barn, smutsiga kläder och tvätt att hänga. Verkligheten kom tillbaka.

Kram,

/E

Föresten, gissa vem som var inprintad i husväggen? (på huset vi tittade på till oss)
Jovisst, självaste madonnan! hahahah Det kanske är ett tecken???


Kommentarer
Postat av: gammsiam

Haha. Ja du ser inget är omöjligt. Kanske tom tomten finns?

2009-09-18 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0