Boxaröga

Jag ligger här i soffan och slappar. Jag har egentligen inte gjort så mycket annat idag men det känns ganska bra. Igår var vi på stranden nästan hela dag. Skönt med lite sol igen! Sverige var underbart, men det är underbart att komma hem hit till Italyland igen också. Det är bara alla mina underbara som saknas här..

Big började jobba idag. Skolorna kommer igång i mitten av månaden. Fattar ni det? Från början av juni till mitten av september. My god vad långt sommarlov.

Jag har inflammation i ena ögat. Det gör fruktansvärt ont. Doktorn tyckte att jag skulle till ögondoktorn men eftersom han har samma rädsla som mig för ögondoktorer (tandläkarna skulle kunna få dra ut varenda tand utan bedövning men ögon doktorn får inte ens lysa med en lampa på min arm) så sa han att jag ska prova med en creme först. Utanpå ögat..

Jag har egentligen massor att uppdatera och berätta från Sverige, men det är ju som man säger; man ska inte läsa dagens tidning imorgon..så jag läggar bara inte bilder istället. Det andra får vara kvar i mitt huvud istället.

Kram,
Mrs E


Jag och Bibs var i Ravenna samma dag som vi åkte till Sverige.
Bara för att konstatera att det inte är särskilt roligt att gå i butiker på
slutrean. Men vi hade det väldigt mysigt bara jag och hon tillsammans.





































Nu knackar pojkarna på dörren och jag måste göra mig iordning för ikväll.
Vi ska på utefest på ett spa. Det blir nog bra. Flickorna är hos nonna men
de kommer också med.
Jag får skriva bildtext sedan.


Kommentarer
Postat av: Mona

Gud vilken fin bild när alla 4 sitter på kanten. va skönt att ni kom hem ordentligt jag var ju lite orolig med tanke på er bil. Kramar M

2009-09-02 @ 08:40:22
Postat av: karo

2009-09-03 @ 15:32:00
URL: http://o
Postat av: karo

Åh fyyyy vad jag blir avundsjuk när jag sitter och bläddrar i din blogg...! Jag älskar Italien och fantiserar ofta om vart jag ska flytta när barnen flyttat hemifrån. ;-) Såg att ni varit i Ravenna nyligen, bor ni i närheten? Där var jag i början av juni i fjol, (egentligen var vi i Riccione men vi tog en dagstur till Ravenna med tåget), då när vädret var det sämsta de haft på 25 år. Vi gick omkring och frös... S

2009-09-03 @ 15:36:10
URL: http://www.odietamo-karo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0