Blockföljt

Vem i hela världen har uppfunnit blockflöjten?? Iallafall för barn som inte kan spela. Vår granne har fått en. Och det låter daaaagarna i enda om den där förbannade följten. Jag håller verkligen på att bli galen!!!!
Kan ni tänka er hur det låter? Det är alldeles för varmt för att stänga fönstren och det blir liksom rundgång på den jäkeln i hela huset. Det hörs till och med om man håller för öronen.




Något roligare,
Vad tycker ni om sofforn som vi funderar på? De är himla stora och himla vita. (Båda finns i vitt och det är vad vi har tänkt oss) Båda komer från www.maisondumonde.it De har verkligen fina saker till humana priser.
 



Kommentarer
Postat av: Syrr

Hörrudu vi har nog också spelat lite blockflöjt i våra dar, har jag för mig. Underbara soffor!

2009-09-19 @ 21:06:55
Postat av: kusinen

haha jag har en blockflöjt sen min tid men ska nog slänga den innan wera får för sig något...

Jätte fina soffor!

Ses vi snart?

2009-09-21 @ 10:05:24
Postat av: gammsiam

Jättestora, fina och praktiska soffor. Är såååå glad att vi ses snart.

2009-09-24 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0