08.00

Då ringde klockan imorse. Det var TIDIGT efter 3 månaders sova hur länge man vill. Barnens kompisar skulle komma vid 9 tiden och jag ville inte att det skulle vara sömn kvar i huset när de kom. Det kan inte finnas något äckligare för någon som kommer..

När de kom åkte vi iväg nästan direkt till Big och köpte lite bullar och kakor och sedan åkte vi iväg till en öde park. Den som vi nästan alltid är i. Jag gillar öde parker. Det är fantistiskt. Jag kan se alla mina barn samtidigt och ingen försvinner.
Vi hade picnic och barnen lekte, åkte skateboard och det gick jätte bra. Enda sällskapet var en man som låg med sin resväska och solade några meter ifrån oss. Vad gjorde han med resväskan? Det undrade jag iallafall. Hade han något misstänkt att sälja? En ensam kvinna med 6 barn. Vad kunde han vilja oss? Eller ville han helt enkelt kanske  bara vila i solen? Konstigt ställe ändå.

Jag lägger in bilder sen. Det blev många

/Mrs E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0