Uffa

Varför ska det vara så svårt att packa? Jag pratade med mamma på telefon för ett tag sedan och fick det goda rådet att bara packa det allra nödvändigaste.. Hahahahhaa
Hur jag än vrider och vänder på det så kommer det bli över 100 kg iallafall. Vi är ju faktist 5 personer. Vad är det för väder i Turkiet? Vi har ju varmt här men går ändå höstklädda. Jag vill klä mig som de gör. Alltså, om turkarna går med höstkläder vill jag inte strosa omkring i flipflops (även om jag inte ens äger ett par) och vippiga sommarkjolar (hahaha, jag blev lite modeblogginspirerad för ett ögonblick)
Finns det strykjärn på hotellet? Måste jag ringa till Turklandet och fråga? Jag stryker allt! Allt!!
Vad ska jag ta med för skor? Vilka vagnar/vagn? Jackor? Tröjor? Jag har med mig de vanligaste medicinerna, termometer och många blöjor. Det är inte roligt att gå ut med 4 barn och leta sådant direkt när man kommer.
Packa packa på en måndag och så varje jul, för det tycker jag är kul! Ahhhhhhhhhh

Jag vill Ä T A. Jag vill se på T V. Jag vill D U S C H A. Jag vill M Y S A. Jag vill S O V A!
MEN JAG VILL INTE PACKA!

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersen

Åh, men det är så mysigt att packa! Fast jag AVSKYR att packa upp igen efter resan... men allt kan inte vara roligt när man ska på semester, eller hur? ;)

2009-10-05 @ 21:27:57
URL: http://johannaaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0