Rensa i röran?

Vi håller på att rensa bland alla leksaker. Allt är blandat. Dockor, bilbana, tåg, småbilar, radiosyrdabilar, barbie, lego, duplo, gormiti och djur (även levande..) Det är en jäkla blandning. Dessutom är lite trasigt eller lite för gammalt. Bibs häller ut medan vi lägger in. Nu när jag sitter och skriver det här hör jag hur hon häller ut all smålego som tog oss ungefär en halvtimma att plocka upp från golvet sist.
Vi går inte ut. Egentligen skulle vi bort på middag hos kompisar ikväll men vi har skjutit fram det. Sen tänkte vi gå på circus..men vi skjuter på det också. Jag är hungrig. Det vill jag inte skjuta på.


Smålego


Slänga bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0