Måndag

Jag älskar ju måndagar normalt sett men idag har det inte varit en bra måndag. Alldeles för mycket att göra. Huvudet håller på att explodera av alla saker jag måste komma ihåg inför resan imorgon. Jag har varit överallt idag. Överallt och ingenstans. För det mesta brukar jag ha ganska bra koll på saker och ting men just nu är det bara luddigt. Jag vet inte om jag har alla saker. Inte ens om passen är giltiga. Jag förstår inte.

Om 15 minuter åker jag iväg med flickorna och hämtar pojkarna som följde med Big till butiken för ett tag sedan. De har tennis idag kl 17.

Åter till tvätteriet. Naturligtvis är det mulet ute idag när jag har som mest tvätt att hänga. Det får bli blöta kläder i resväskan.

Byeee,

Mrs E

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ja jag känner ockxå en viss panik med ett skolarbete som måste va klart innan vi sticker och jocke som blev tvungen att åka och jobba idag så han kommer inte förns i morgon eftermiddag men de blir nog bra när vi väl kommit iväg!

När kommer ni? Bor ni kvar på arlanda?

Kul att se er snart KRam

2009-10-05 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0