3 oktober 2009

Här sitter jag och tittar på vädret för kommande dagar. Snöstorm och orkan. Det känns INTE bra att ha en flygresa till Sverige och en till Turkiet nu.

Imorse kl 8 cyklade jag med Stora A till skolan. Det är verkligen härligt att vara ute och cykla en lördagmorgon klockan 8. Ingen som stressar, inga kostymer, bara avslappnade människor som luktar nyduschat. Solen gick upp mellan gatorna på stan och allt fick filmliknande utseende.
Jag åt frukost med en kompis och sedan cyklade jag hem igen och hämtade de andra barnen. Vi skulle gå på stan och köpa lite småsaker inför resan men vi blev kvar i butiken hos Big istället.

12.30 till Stora A och så cyklade vi hem igen jag, Stora A och Lilla A som satt bakom mig.

Nu är vi här hemma och jag vill så gärna gå ut. Det är olagligt varmt och barnen bara slänger av sig kläderna hela tiden. Vi kommer ALDRIG ut. Ahhhh












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0