Yihuuuu

Först och främst, vilka fina kommentarer jag får! Tack snälla gulliga ni. Varje kommentar gör mig extra glad! Jag tycker naturligtvis att mina barn är det finaste som finns, precis som vilken mamma som helst tycker om sina barn. Men det är ju jätte mysigt att höra det från andra också.

Nu har vi varit hos doktorn och barnen är friska! Yipiiii jag är så glad. Stora A får mjukstarta med skola imorgon. Det blir nog bra att gå en dag och sedan vara hemma en dag igen.

Lilla A har lärt sig cykla. Det är så roligt att se honom så glad. Det tog verkligen tid för honom. Jag borde gå ut med barnen i eftermiddag men jag vet inte vad vi skulle kunna hitta på. Kanske parken en sväng. Pojkarna åker med Big till jobbet igen. De vill inte vara hemma med mig. Desstuom måste Stora A verkligen göra läxor, annars kan han inte gå till skolan imorgon. 20 skoldagar i italien är nog ungefär som att missa en halv termin i svensk skola. Oj oj oj..

Nu åker jag iväg och handlar till middagen. Ikväll blir det rotoli. Hot! och stor sallad. Jag älskar sallad. Jag skulle kunna äta sallad till frukost, lunch och middag. (Det borde jag nog också göra..)

Big har en representant i butiken idag. Inköp av väskor och bälten tror jag så jag måste vara tillbaka tidigt. Han sitter här bredvid mig och säger om och om igen. EEEEEEEEEEEEEEEE åååååååååååkkkkkkkk nu!!!

Jag har en förmåga att komma försent för det mesta.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0