Vinter idag?

Igår lovade de  vinter idag. Vinter? Vad menar de med det på italienska? Här är det fortfarande runt 20, solen skiner väl inte lika mycket som igår men det är ju fortfarande bara morgon.
När jag hör att det ska bli vinter så förväntar jag mig iallafall något i den här stilen:



Fast det är klart, glad är jag ändå. Jag gillar ju faktist inte snö. Inte på några sätt och vis. Det är bara lite mysigt att se det på bild men mer än så vill jag faktist inte ha. Jag flyttade inte till Italien för att jag saknade snö och slask.

Nu är vi uppe. Ny dag idag igen. Hoppas den blir bra. Stora S vaknade med öroninflammation så vi får väl se hur den slutar.
På lunchen idag tänkte jag ta en tur till MEGA. Men det är klart, det är ju måndag så det är väl stängt.
Nu städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0