Potatismos, köttbullar och hela havet stormar

Jag är hemma med Lilla A, Stora S och Lilla S. Vi har rullat köttbullar i flera timmar, Stora S köttbullar blev köttkorvar men det går ju det också. Sen gjorde vi en till ananaskaka igen. Den blev lite finare den här gången. När Big åkte tillbaka till jobbet hände det plötsligt något. Barnen blev sjövilda och leker hela havet stormar i hela huset. Jag går städar efter dem och stänger sedan dörren till rummet jag städat. Jag kanske helt enkelt skulle ta och låsa in dem i ett rum? Vilken lysande idè.

Nu ska jag själv titta på resor. Vi SKA till Marocco i mars och jag tänkte åka till Sverige ensam någon gång innan det.
Ikväll kanske jag ska till ögondoktorn. Problemet är bara att mamma inte är här och kan alltså inte ta hand om barnen. Jag är nämligen DÖDENS rädd för ögon doktorn. Jävlar att jag alltid måste gå dit! Varför kan inte jag skonas?
Jag måste hur som helst ha med mig Big om jag ska gå dit och jag vet inte om jag vill ha med mig alla barnen också. Jag vill inte att de ska se mig så rädd som jag verkligen är där. Ensam kan jag absolut inte gå.
Mamma kommer på torsdag men den här doktorn är bara här på tisdag kvällarna. Det är den absolut bästa och jag vill inte gå till någon annan som inte känner till min fobi.

Byeee,
E

Kommentarer
Postat av: Ulfar

Sitter med mamma framför datorn och diggar Paolo Conte om ock om ock om ock om igen. Tja bella!

2009-11-17 @ 17:19:30
Postat av: Ulfar

Sitter med mamma framför datorn och diggar Paolo Conte om ock om ock om ock om igen. Tja bella!

2009-11-17 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0