Människor och deras bilar

Idag har jag ägnat mig över att fundera på männsikor och deras bilar. Man kan så väl se vilken bil en person är på väg till på en parkering. Man ser på kläderna, på hållningen, på status. Idag satt jag i vår bil utanför butiken och väntade på Big innan vi skulle stänga. Då kom en av våra kunder ut och gick för att hämta bilen. Det stod ca 15 bilar där han hade sin och jag såg ut hans bil på en gång. Och jag hade rätt.
Big har ju sin Mini, och det skulle jag också säga är precis en bil för honom. Han har alltid bara kört Mini.
Men jag, är jag verkligen en sådan här som jag kör?

Skulle ni gissa det? (säg nej)

Nu måste jag sätta in bröden i ugnen. Sedan är det tennis för killarna. Stora S följer med Big till butiken, jag hämtar henne efter tennisen. Hon är så SUUUUR idag.

 Byeeee,
Mrs E

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅ hoppas inte man kan se på mig att jag åker en rostig passat som varningsblinkersen har hakat upp sig på så i de första 10 minuterna man kör iväg så får man åka med varningsblinkers på!

=(

Vill ha en ny bil!

2009-11-16 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0