Hej söndag!

Veckan har gått till sitt slut trots sjuka och isolering hemma. Jag har ju fuskat mig ut när Big varit hemma på lunch förstås, han har ju över 3 timmar lunch varje dag så då passar jag på.
Eftersom alla andra butiker också är stängda när han är hemma på lunchen så blir det supermercati som jag får åka till. Ibland roligt, ibland hemska.
Den här veckan har jag varit på Le Maioliche i Faenza, Bennet i Forlimpopoli och idag hade jag nöjet att åka till Conad i Castro Caro. Vilka utflykter!
Nu sitter jag och väntar på att Big ska vakna så jag kan sticka iväg till IKEA i Rimini. Jag försökte ragga med mig några vänner men det gick inte så bra. Kanske för att de har familjer..och precis som jag vill vara med dem på helgen..och inte gå på IKEA..
Jaja, jag åker själv. Jag vill ju kolla julpyntet där också. I år har jag blivit helt galen i julpynt och julbestyr. Det ska bli århundradets bästa jul i år.
Bibi vaknade nyss, Swe och Lilla A badar och Stora A sover på soffan. Jag tror han är ganska dålig fortfarande.
Imorgon får vi veta mer iallafall.

KRAM,
E

Bibi är alltid smutsig.. Här fick hon sitta och bada i köket när jag och
de andra barnen bakade kakor. Praktiskt. Mycket praktiskt upptäckte jag.


Lilla A och Lilla S sitter i trappan och väntar på att de andra ska komma
upp från källaren när strömmen gick.


Lilla A försökte verkligen få Bibs att titta in i kameran och se söt ut..

..men han lyckades inte. Hon ville inte vara med på bild. Men det ställde
han däremot upp på.

Idag har det varit pasta bak. Big och Stora S gjorde tagliatelle


Nästan färdigt!


1 kg tagliatelle. Middag ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0