En dag på stranden

Imorse vaknade vi tidigt med tuppen så vi gjorde oss iordning för stranden och var iväg redan vid 10. Frukost på baren och sedan till havet. Vi hade med oss pastasallad som vi åt till lunch och en massa glassar och litervis med vatten.

Mamma och Evy var också med och slappade på solstolarna. Efter skulle vi på aperitivo i MM men vi kom på din fantastiska iden att åka upp i bergen och äta hos Giulio. På väg upp somnade alla 4 barnen och vi la dem på golvet i bilen och hade bilen bredvid bordet så vi åt alldeles ensamma jag och Big.

Nu är vi hemma och klockan är bara 21.21! Underbart. Det brukar aldrig hända..Skönt eftersom Stora A har lång dag i skolan imorgon.

Jag hittade inte kameran imorse så det blev inga bilder idag.

God natt
E


Gammzia: jag skrev förstås fel..monsterbränna skulle det stå!
Tildis: Jag hoppas vi kan få ihop en egen kollektion. Du kommer att gilla det! Pussa underbara lilla W från oss


Kommentarer
Postat av: tilda

nu vill vi veta vad som händer där nere i italyland!!

kramkram

2009-05-25 @ 09:14:54
URL: http://werasbild.blogg.se/
Postat av: tia

Bloggar du inget numera? Läste ju varje dag tills du drog till Sverige. Vad händer? Kram T

2009-06-01 @ 20:56:08
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0