Webb tv igen

Det här är ju hur kul som helst. Jag sitter och tittar på den rätte för Rosing. Det är ju ett sorgligt program, inte underhållande på det sätt som det nog är menat. Men jag tycker ändå att Linda verkar vara ganska obrydd om allt. Det kan man ju hoppas iallafall för hennes skull.
Samtidigt som jag tittar på detta kulturprogram så sitter jag och ser på Gomorra författaren på tv. Det är riktigt läskigt att höra allt han har att berätta. När man hör det han säger undrar jag verkligen om det var klokt av mig att bosätta mig här.

Men..det är klart att det är..fast ibland kan man ju undra.
Vi var i Napoli för någon vecka sedan. Det är en otroligt vacker stad. Vi var även till Caserta där just Gomorran kommer ifrån. Dagen efter vi åkte hem dödades 2 till. I Caserta. Därifrån kommer Mr Big's halva släkt.

Barnen somnade i tid. Det går lättare varje dag. Big kom hem efter att jag skickat godkännande via sms att han kunde komma hem. Han var på baren och tog en aperitivo. Kommer han hem innan barnen lägger sig så blir det kaos.

Nu vill jag se på tv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du din toka kom ihåg va varmt de är på sommrarna och hur du brukar storkna i värmen så av med dunisarna nu och njut av den sköna värmen!!

Här har vi svin kallt!

Kram i kram Kusifinen MEW

2009-03-26 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0