Tisdag idag..om jag inte minns fel?

God morgon vänner

Även om jag egentligen önskar jag kunde säga god natt. Redan. Jag är så trött så det brinner under huden på mig. Igår var verkligen en jävla dag. Den var inte alls bra. Inatt var stora S på dåligt humör. Hon kom till oss och ville sova ganska tidigt och så hade hon en mjölkflaska som droppade kall mjölk i hela sängen och på min kudde. Det var hemskt. Sen började hon gråta för nappen. Nej fy vilken natt. Det kändes som om klockan var 2 när den ringde 6.30. Jag lyckades iallafall ta mig upp och hoppade i badet med Stora S som luktade juice och mjölk överallt. Vi badade tills de andra gick upp. M blev kvar hemma så jag ska jobba hela dagen.

Efter att ha kört alla barn till skola och dagis åkte jag till baren och åt frukost. Där var flera av våra kunder så jag blev kvar ett tag och pratade. Nu är jag på butiken och sitter och tittar på regnet som öser ner utanför. Låter det spännande?

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0