jobbdag, alldag

Idag har jag mest bara sprungit från ett stället till ett annat. Ärenden, skoshopping, posten, skolor, dagis. Vi startade 6 imorse och vi kom hem efter 15. På eftermiddagen var mittenbarnen hos mormor och jag var bara hemma och gjorde ingenting med ettan och fyran. Bara lite sommarläxa med ettan. Det var mysigt men också behövligt för fyran har 39 graders feber. Imorgon blir det doktorn med henne igen eftersom hon har problem med öronen. Jag vill inte att det ska spricka igen och hoppas kunna få någon kur som kanske hinner stoppa det om det är öronen som problemar.

Idag har det ringt på konstiga tider som tex nu och klockan 8 imorse och jag som sitter och väntar på syster som ska klämma ut sin andra lilla kille när som helst. Fy, jag blir så arg när jag ser att det inte är hon så jag nästan inte har lust att svara. Nyss var det mamma och hon hade varit ute i kullarna med sin z3:a så jag tyckte det var bäst att svara. Hon kanske hade fått problem. (Dock ville hon inte säga annat än att hon kommer med borrmaskinen till nya butiken imorgon klockan 8 och att Stora S hade ramlat ner för halva trappan hemma..)

På torsdag och kanse fredag (som för övrigt är min compleanno för er intresserade..) kommer vi att befinna oss på Pitti Bimbo i Firenze. Ohh jag längtar ihjäl mig! Men vi har flera planer för business just nu jag, Big och mamma så vi får se var våra planer tar oss. Vi ska iallafall ta över stan. Big har även blivit erbjuden ett annat "special jobb" som han ska på lunchmöte om imorgon. Spännande!

Nu ligger nästan hela huset och sover. Big skulle bara lägga Stora S men jag tror han somnade också.

Jag ska också sova. Det har inte blivit så mycket av det.

Buona notte

/E

Kommentarer
Postat av: gammsiam

Vill veta mer on Bigs nya erbjudande.

2009-06-24 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0