Hela havet stormar..

..eller iallafall så brann en större del av vårat vardagsrum nu på morgonen. Vilken jävla kalabalik det blev. Det började ovanpå stereon, mycket lämpligt ställa att slänga vatten på..och slutade i en fåtölj. Hela huset luktar brand och jag håller på att kräkas. Barnen (som är skyldiga även denna gång) fick efter att vi lyckats släcka en stor del av elden gå in i sovrummet. Där ska de få stanna med dörren stängd tills det inte luktar längre. Vi får väl se hur lång tid det tar.
Jag har bränt handen och så fick jag en jäkla massa elstötar från alla kablar och uttag som blivit dränkta i vatten. Det känns att jag lever iallafall.
En bra start på dagen kan man väl säga.

M har varit i butiken och jobbat som en kung. Massor med kunder och mycket sålt. Han kommer snart hem och stannar hemma idag på eftermiddagen. Först blir det kalas hos en kompis och på kvällen middag med kompisar hemma hos mamma.
En perfekt lördag.

Hoppas ni hade en skön midsommar!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0