Hej vänner

Det är midsommar i Sverige idag. Undrar hur många som just nu sitter med en nubbe i handen och önskar att det slutade regna. Är det så?
Vet ni vad jag önskar..att det ska komma en bebis idag. Jag gör inget annat än väntar på att min telefon ska ringa och att jag ska få höra NU kommer han!
Gud vad jag längtar. Min lilla M.. Ohh

Här är allt som vanligt. Varmt så in i gatan, mycket jobb och busiga barn. Igår hämtade vi ut Stora A's betyg och han fick högsta i ALLA ämnen! Kan man vara mer stolt än jag?!

Sen sist har Lilla A blivit 5 år, Stora S har fyllt 3 och jag blir alldeles snart ett år äldre..men jag är 28 tills dess, och kanse lite efter också. Hoppas ingen frågar. Jag gillar att vara 28. (Även om 21 låter bättre)

Hoppas ni får en mysig dag och kväll.
Jag tänker på er

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0