Bränd crema catalana..

Jäklar, jag brände efterrätten till ikväll. Vad ska jag göra nu? Jag har inte tillräckligt med ingredienter att göra om. De kanske inte märker något? Det verkar som om dagen ska gå i bränntecken.

Bibi' sover sedan 13. Jag hade tänkt åka till CC med dem och kolla inte lite grejjer som barnen kan tänkas behöva men eftersom hon inte behagar vakna så får vi vara kvar hemma. Klockan 18 ska vi vara hos Jacopo som fyller år.

M åkte till butiken iallafall. Det är svalare ute idag och det ösregnade imorse så det är ganska mycket folk kvar i stan. (annars ligger de och jäser på stranden). Stora A följde med honom och Stora S är hos nonna sedan igår.

Vet ni vad hon sa till en dam på mataffären igår när damen sa något i stil med "din mamma" till Stora S (och pekade på nonna)..Toktjejen sa att det inte alls var hennes mamma för hennes mamma har rymt och det där var hennes nonna och hon är med henne nu. Ahhhhhhhhhhhhhhh. Visst, Stora S har väl mer eller mindre bosatt sig hos sin nonna men det är ju faktist hon som rymmer från oss!!
Jag var och köpte pizza på samma pizzaställe som mamma och Stora S var på så jag frågade henne varför hon sagt så och då svarade hon att ja men jag hade ju rymt hemifrån på eftermiddagen. Bara pappa var ju kvar hemma. Men jag hade inte rymt, jag gick ju bara och jobbade. Lilla gumman vilka roliga saker hon har i huvudet.

Nonna åkte och hämtade henne och Lilla A igår kväll för Lilla A var bjuden på pizzamiddag i trädgården på hans skola med båda 4års klasserna och alla fröknar. Vi fick hämta honom klockan 22.

Usch, det smakar bränt i munnen. Jag måste bada.

/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Åhhh vad KUL o se dina suuper fina barn!!!! Å vad fina de är!! :-))

Nej fy, jag måste oxo börja ta livet på allvar.hihi

2009-06-20 @ 20:04:57
URL: http://www.metrobloggen.se/primadonna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0