Såg ni min hud?

Bilden på mig med mina tunga solbrillor är ju verkligen inte smickrande för mig. Ser ni hur rutten huden ser ut? Vill ni veta varför jag har glasögonen på mig på bilden? Tro inte att jag vill se speciellt cool ut för det är verkligen inte anledningen. Jag ser nämligen smärre galen ut utan. När solsäsongen startade började jag med pilotbrillor från Ray ban och det var ju rätt ok. MEN sen fick jag för mig att köpa dessa dunderstora Gucci. Och när jag en gång solat med dem förstod jag att jag måste leva hela säsongen med dem på. Jag är nämligen kritvit under. Det sägs att jag ser ut som en snowboardare..

Men sen tillbaka till huden. Den är ju verkligen rutten på bilden..och dessvärre är den nog det i verkligheten också. Kanske till och med ännu värre.
Jag brände mig idag. Om sanningen ska fram så sitter jag här ganska så naken i en fåtölj i vardagsrummet fullständigt insmord i kylbalsam från apoteket i Sverige. (undrar om den verkar, den fick ut 2006) och svalkar mig med ac'n..

Nu ska jag gå och skiva upp vattenmelon, för det ska du veta, dum som jag är sitter jag här mitt inatten och söker och finner på internet och timmarna går, maten från middagen tidigare ikväll sjunker ner och jag blir åter hungrig.

Jag tror jag måste dricka något också. Vatten förmodar jag är bäst för mig i detta tillstånd. Jag satt och funderade på vilka barn som är hemma och var de är någonstans..i vilka sänger. Var är Big? Var är jag?

Är jag trött eller har jag bara fått solsting??


Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv:ok, Du verkar i varrefall hare skönt och härligt! :D

okej, men snällt utav dig i varrefall! :)



Tackar på förhand!



Hare bäst!



Kram Cassandra

2009-07-20 @ 01:28:18
URL: http://madebycassandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jätte söta barn du har:D. Shit vad skönt att bo utomlands ;).

2009-07-20 @ 01:43:24
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0