Adriatiska havet

Jag älskar havet. Jag älskar att veta att havet finns där. Nära. Jag tycker om när det är lite havsvind i luften. Berg är inte min grej, jag lider av klaostrofobi och känner mig oerhört instängd bland berg.
Idag var vi på stranden igen. Jag, Big, barnen, nonna Å och U. Vi kom dit vid lunch och kom hem för en halvtimma sedan.
Nu har alla barn lagt sig och Big min sköne har åkt till napolitanaren och hämtar favorit piazza.

Det var lite pyssel med alla blåsor och sår som barnen har av bältrosen men det gick att lösa och den ene hade linne, den andra byxor som täckte och den tredje fick ha förband. Så.

Här har ni lite bilder.




































Nu kom M hem..middag och film

Kommentarer
Postat av: anna

vilka fina barn du har :)

2009-07-18 @ 20:48:56
Postat av: Elina

jättesöta barn har du !! :) och jättefina bilder !

2009-07-19 @ 16:16:51
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Amanda

är dessa bilder från rimini? jag tkr jag känner igen stranden...

2009-07-19 @ 17:20:09
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0