Nu sitter jag på toastolen igen

precis som jag gjorde imorse när jag skrev men inte erkände. Jag sitter och tittar på min tvåa, trea och fyra när de badar. Ettan är i butiken igen.

Jag hämtade flickorna på dagis och sedan gick vi till parken en stund. Jag hade väl tänkt vara ute lite mer men pluttan är lite varm och hängig och så hade hon inte kunnat sova på dagis för att hon är så snorig och täppt. Iallafall när hon ligger ner. Antagligen var det därför vi inte sov inatt. Inte förän vi gav tachipirina som är som alvedon..fast sövande också. Iallafall så slocknar de på en gång när de får det.

Idag har jag lust att äta en massa snusk. Vi åt så god lunch ute idag. Jag, Big och Stora A. Snart kommer resterande familj hem och jag har inte gjort något särskilt hemma idag. Jag och flickorna har mest suttit och kollat på Pimpa på den här datorn, samtidigt som jag pratade på mess med en kompis. Slappardag. Jag har ont i magen. Undrar hur påsken blir, alla har lite konstig röster och snoriga näsor. Jag vill inte sitta inne. Det är absolut underbart ute.
Gräser är grönt, träden blommar, tulpanerna färgar och det doftar till och med underbart ute. Tänk om man i framtiden kan spela in dofter. Och lägga upp dem på nätet, som youtube. Det vore väl perfekt!

Nu ska jag göra så att mina barn doftar barn igen. De luktar mest smutsiga just nu. Jag förstår inte hur det är möjligt. De badar ju minst en gång per dag..

Föresten, jag är så glad. Lilla A's hud har blivit så bra! Självläkt, eller så är det värmen och att det inte är fuktigt länge

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej :) jag undrar en sak, vad heter dina barn?:) undrar bara eftersom du skriver lilla & stora a, lilla & stora s :) Förresten älskar jag din blogg ! Jättekul o läsa, verkligen! ha en bra dag.

2009-04-07 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0