Men äsch

Det gick inte att komma in på bloggen. Jag har försökt 200 gånger men nu så. Precis när jag fick jätte bråttom. Barnen ska iväg till mamma. Stora S är naturligtvis redan där. Sedan igår. Hon flyttade dit precis som jag misstänkte.

Idag ska jag jobba lite. Det kommer en representant från Milano så jag måste vara med. Tur att mamma är här nu. Det begöhvs en extra person i familjen.
Det kom dessutom en massa roliga presenter OCH s v e n s k t  g o d i s!!!!!

Nu måste vi sticka iväg. Annars kommer jag försent. Som vanligt


Kommentarer
Postat av: tia- humor & hypokondri i huvudstaden

Hej, fick lov och gå in här och visa min man dina välklädda fina söta barn! Han jobbar med mode/design och är mycket i Milano så jag tänkte att han skulle gilla den här bloggen :-)! Vad jobbar du med? Har nyss börjat läsa din blogg så jag har inte hunnit läsa från början...

Ha det bra! T

2009-04-19 @ 18:30:09
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0