Klockan är alldeles för mycket för en fyrabarnsmorsa

Nu måste jag gå och lägga mig. Men vet du, jag går inte och lägger mig för jag orkar inte gå till badrummet och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Fy, när jag tänker på det låter det så jobbigt att jag måste ta en paus ifrån tanken en stund och fortsätta sitta här och läsa menlösa bloggar (som min mer eller mindre..)
Men om sanningen ska fram så är jag svintrött. Absolut astrött. Om det inte vore för att jag egentligen är allergisk mot min svarta mascara så skulle jag hoppa rakt ner i sängen..

Jag vill åka till Sverige. Jag vill ha svenskt godis. Jag vill träffa lilla I och min familj i Sverige. Jag saknar er så att det bränner i kroppen när jag tänker på det. (Vilket jag gör hela tiden) Jag har inte varit i Sverige sedan i början av september.
Mamma när kommer du hem igen?
Kom och hälsa på mig. www.ryanair.com går direkt till Rimini från 2 juni, www.easyjet.com flyger arlanda-Milano malpensa, www.flysas.com åker man till överkomliga priser till Milano. Kom igen, kom nu och hälsa på oss. Vi är ju så gästvänliga!

Idag sökte jag ett jobb. Men jag vet inte riktigt vad det var för slags jobb eller varför jag överhuvudtaget sökte det. M tycker att jag ska jobba som tolk eller översättare så jag sökte lite på internet och hittade något bekvämt som tydligen skulle ta mellan 2 och 4 timmar per dag. Det låter ju överkomligt. Iallafall 2 timmar. Det skulle jag kunna tänka mig att jobba.

Märker ni att jag skriver bara för att inte gå och lägga mig. Det är bara en massa strunt men så länge jag slipper tvätta bort mascaran så skriver jag mer än gärna här.

Men nu är det slut i huvudet. Mi dispiace.



Bye bye honey,

Ems

Kommentarer
Postat av: Ponder

Kanske tävla lite om ett halsband hos mig först? :)

2009-04-12 @ 23:52:23
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0