Jag har fått en lätt rubbning

På grund av matkaos i mitt huvud (läs; avsaknad av mat i magen) så har jag fått en lätt rubbning. Jag fungerar inte riktigt som jag ska. Jag vet, ni behöver inte säga något men jag är så jäkla less på att äta mat för 100 personer. Det kändes som om många av mina dagar endast bestod av att äta så nu har jag sedan påsk inte ätit mer. Mycket förståndigt men ack så skönt när kläderna börjar bli för stora och inte spricker när man stoppar in den stora kroppen i dem.

Det negativa är dock att det alltid känns som om det är midnatt och jag måste sova.

Nu måste jag iväg och hämta mina fina flickor. Jag vet inte om Stora S vill till nonna men det är mycket troligt.
Imorgon är Big ledig. Underbart! Det är festa här i Italyland och vi får vara tillsammans i 2 dagar. Det händer nästan aldrig.

Idag har vi föresten skrivit på nya lokalen och så fort jag kommer tillbaka hit från Sverige så sätter vi igång med flytten.



Mrs E - laddad..och urladdad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0