Jag förstod till slut..

1. Log on to your photos on your computer
2. Open folder number 6
3. Find photo number 6
4. Post it here and write something about the photo
5. Send this challenge to 6 fellow bloggers.



Den här bilden är från 2009-02-04 kl 13.44. Vi (jag, mamma, Big, Stora och Lilla S, Stora och Lilla A hade varit på stan där det var en special marknad. Jag minns inte exakt vad det var för någon men antaglien någon Madonna att fira.
Pojkarna var överlyckliga över svärden och min mamma över alla korvar hon hade köpt. Efter att den här bilden blev tagen hemma vid husväggen hämtade vi bilen och åkte upp i bergen och åt piadina hos Ines. Det var förmodligen en söndag. Eller så var det helgdag. Jag minns att det var en bra dag iallafall. Jo men nu kommer jag ihåg, det var en lokal helgdag och därför hade inte piadina Ines öppet men vi hade ringt på förmiddagen för att fråga och då sa hon att hon skulle öppna för oss. Därav den lite sena lunchen. Även Big's bror, fru och dotter kom och åt med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0