Hemma igen

Jag kom lite sent till invigningen och stannade inte särskilt länge. Efter det träffade jag en vän och vi pratade lite sen kom min kompis F och hämtade mig, även hon försenad och efter det hämtade vi en annan kompis, Giorgia och så åkte vi till multisalan och såg La verita' e' che non gli piace abbastanza..ja vad den nu heter i Sverige vet jag inte. Den med Scarlett J, Ben Affleck, Jennifer Aniston ecc..Den var helt ok. En mysig film att se med tjejkompisar. Nästa vecka ska vi se en italiensk film. En av skådespelarna är en riktig pudding. Det blir kul. Jag gillar att se puddingar på film.

Barnen sover, Big sitter och pratar jobb med mig just nu och jag ska stänga ner, ta bort smink och krypa ner i sängen. Imorgon blir en bra dag. Det känns.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0