God morgon vänner

Här är det lite grått idag. Jag vet inte om vi ska vänta på solen eller om vi går ut snart ändå. Jag tror nog att vi åker ut om ett tag. Stora A gör sin 25:e sida läxa. Hoppas han är färdig snart. De har så mycket läxa varje dag men på loven är det helt galet.
Jag fick sova till 10. Då vaknade jag av att telefonen ringde så nu är jag uppe. Skönt att sova en stund. Jag la mig vid ett inatt. Det är så dumt!! Det fanns ingen som helst anledning att vara uppe till ett.

Nu börjar dagen

E

Kommentarer
Postat av: Ponder

God morgon! Hoppas det blir en bra dag och att solen snart kommer fram. Skönt med sovmorgon också.



Nu känner jag mig lite taskig som inte gav dig mer tid att tävla... Men om du vill skickar jag gärna ett sånt där halsband med hjärta på till dig? (Det andra har jag bara ett - materialet tog slut.) Jag gör dom själv (inget spons här heller, har alldeles för få läsare för det!) så det går bra att välja färg själv, om man inte gillar grönt. :)

2009-04-13 @ 11:22:59
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0