God morgon gott folk!

JAG MÅR BÄTTRE HURRRRRRA!!!!! Jag är så himla glad att jag bor i det här vansinniga landet när man blir sjuk! Det finns medicin mot allt, det går att få tag på en läkare när som helst på dygnet och när som helst på veckan! Fy fan vad bra. Jag är frisk. Igår kändes det som om jag skulle dö lite lätt. Jag hade frossa, blev alldeles iskall och sedan kokhet. Och jag pinkade blod. (Intressant va? Ooops) Hemskt var det iallafall men klockan 00 tog jag medicinen och vaknade frisk imorse. Yipiii

Nu har barnen öppnat sina 7 påskägg de hade kvar att öppna. Det är äggpapper överallt och choklad i mängder! De är alldeles vilda.
Igår hade jag inte ork att lägga in bilder från dagen så det gör jag nu.
Sen måste vi börja göra oss iordning och sticka iväg på påsklunchen vi ska på med vänner uppe i bergen. Det blir nog mysigt.
KRAM! Och vad roligt med alla kommentarer! Jag blir så glad att se er som gömmer er bakom statestiken. Jag har ju inte precis jätte många läsare, men fler än mormor och mamma är det ju iallafall!!


Utflykten börjarde med milkshake från McDonals. 2 choklad, en jordgubb
och en kaffe. Mycket god


På vägen mötte vi M som var på väg till butiken på gamla Lambrettan


Det här är sommar..Jag älskar gräs. Jag älskar synen av grönt långt gräs.


Stora A är mycket beskyddande av sina syskon. Han var stensäker på att
Lilla S var absolut livrädd för denna lilla jycke.


Mammaaaaaaaaaa taaaaaaaaa henneeeeeeeee sa han här. Men jag tog
henne inte. Jag sa att hon inte är rädd för hundar. Men han gav sig inte..


..Därför följde han henne var hon än gick


Hej!


Lilla A tittar på hästarna som hoppar. Småtjejerna med sina ponnysar var
roligast att titta på.


Stora S älskar att titta på hästarna


Ännu en otroligt lyckad gruppbild..


Bibbi funderar på hur det är möjligt att ta sig förbi denna stora best


Lite halm ska hästen ha sa pojkarna. Och det fick den också..


Hej!


Lilla S ser alltid sur ut på bilder, Stora S gör alltid grimager, Stora A vill
överhuvudtaget inte vara med på bild och Lilla A gör nästan alltid den här
busiga minen. Det här säger ganska mycket hur han är som person också.
Väldigt busig och fruktansvärt envis


Stora A håller koll så att syskonen inte får fingrarna avbita av lilla smulan


Barnen skrek när hundarna gjorde så här.
Mamma hundarna är dödaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Ponder

Det måste vara otroligt skönt med fungerande sjukvård... Du vet ju hur vi haft det här den här veckan. (fortfarande arg) Härligt att du mår bättre!



Han verkar vara en sån bra storebror, stora A, en sån där som man alltid önskade sig när man var liten. Visst är lilla S och han ganska lika?

Kram tillbaka!

2009-04-13 @ 00:02:00
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0