Full fart på jobbet

Men nu är vi äntligen hemma. Snart åker jag iväg och hämtar mina fina flickor på dagis. De fick sova där idag också. Det påsklovet börjar imorgon och då får de vara hemma och vila. Jag tror vi går till samma park som igår en sväng men idag åker jag och hämtar dem med bil. Stora A följer med M till jobbet i eftermiddag. Han vill tjäna ihop till en gormito till honom och Lilla A och då måste han jobba.

Eftermiddagen blir nog lugn. Det är väldigt varmt ute så jag inte vad vi skulle kunna hitta på. Jag sitter just nu här på internet och söker efter sommarskola till pojkarna. Jag skulle vilja att de gick tillsammans men jag hittar inget. Flickorna kommer också att gå och ansökan måste lämnas in innan den 10:e. Som vanligt är vi ute i sista sekund. Typiskt oss.

Nu måste jag hämta flickorna.

Hej,
Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0