Föresten

Idag var Mr Big och hämtade kontraktet för nya butiken. Den nya för dam och herr alltså. Det känns spännande. Mycket spännande. Jag fick som jag ville och vi har inte behövt ta fram en euro. Hade det varit för Mr Big så hade vi varit fattigare än kyrkråttor på den lokalen vid det här laget. Ägaren försökte verkligen pressa ut pengar ur oss. Tur att jag är FURBA! HA! Han fick stränga order att inte skriva på något, och TUR det för det var flera missar i kontraktet. Nu ska jag visa den för vår advokat och kolla att allt är ok. Det låter väl klokt?

Ingen lurar mig. Så är det bara. Jag är så jäkla klok. Vet ni det? Klokare än de klokaste. Oj oj

..och pizzan blev mondiale


Buona notte,
Mrs E skryter ikväll..usch då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar slipad :-)! Kan jag mejla till den där msn-adressen? Har nämligen inte msn. Nu måste jag sova! Godnatt! Just ja... glömde bort mig själv. Jag är gymnasielärare och har även pluggat journalistik. Sov gott!

2009-04-20 @ 22:20:51
Postat av: Anonym

Du verkar slipad :-)! Kan jag mejla till den där msn-adressen? Har nämligen inte msn. Nu måste jag sova! Godnatt! Just ja... glömde bort mig själv. Jag är gymnasielärare och har även pluggat journalistik. Sov gott!

2009-04-20 @ 22:21:59
Postat av: tia- humor & hypokondri i huvudstaden

Du verkar slipad :-)! Kan jag mejla till den där msn-adressen? Har nämligen inte msn. Nu måste jag sova! Godnatt! Just ja... glömde bort mig själv. Jag är gymnasielärare och har även pluggat journalistik. Sov gott!

2009-04-20 @ 22:22:32
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Ponder

Vilken affärskvinna du är! Tur att Big har dig, annars vet man inte hur det där kunde slutat... Låter smart att visa det för advokaten, men det hade du ju redan lurat ut, som är så smart menar jag! :)

2009-04-22 @ 15:35:24
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0