Bra start på dagen

Jag hade ställt klockan på 07.00 men snoozade till 07.30. Då blev det fart för kl 08.00 hade Big sagt att jag skulle behöva åka iväg för att hinna i tid till skolan med Stora fina A. Alla barnen var uppe med mig och alla ville och göra olika saker. Samtidigt skulle jag hinna göra iordning A och mig för att åka iväg. Men kl 08.00 satt vi på våra cyklar på gården.

M hade även sagt att det skulle ta ca 20 minuter på cykel till skolan men vi kom fram på 10 minuter. Stora A cyklar otroligt snabbt och stadigt. Vi stannade på skolgården och A lekte med sina kompisar tills det ringde in. Jag tog min cykel och åkte till baren och satte mig med en frukost. Härligt. Lugn och ro en liten stund.

Nu är jag hemma igen, barnen leker och är jätte duktiga. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Lilla A vill vara hemma och Stora S vill åka till hästarna igen. Jag tror vi väntar till prinsen slutar skolan och så cyklar jag med alla barnen dit och hämtar honom. På eftermiddagen kan vi åka till hästarna igen. Hade det varit soligt hade vi nog åkt till stranden men det är mulet men skönt ändå ute.

Morgonrapporten avslutad.

Vi ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0