Alla kom hem..

..och jag hade inte gjort iordning lunchen eller något annat heller för den delen. Det blev en väldig fart på mig. Men de kom senare iallafall lite senare än de skulle. Det har varit full rulle här sedan de kom hem.
Jag ska snart hoppa in i duschen. Kl 19 kommer Big hem och jag går ut. Innan det måste jag lägga flickorna och göra iordning mig till invigningen och bion. Hoppas det kommer mycket folk.
För att ge daglig uppdatering på tvättmaskiner så har de gått i ett hela dagen. Bara handdukar, lakan och andra vita saker som kan torktumlas. Innan invigningen åker jag till tvätteriet och lämnar in dem på torkning. Vår torktumlare har ju naturligtvis gått sönder..
Barnen pojkarna sitter just nu och konsumerar sina 60 minuter tv för dagen. Det fungerar bra det här!

Nu måste jag börja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0