Ctrl

Äntligen har jag köpt ett nytt tangentbord till min vaio. Pojkarna brukar spela bolibompa spelet på datorn och varje gång åker någon tangent bort. Jag har inte skrivit så mycket här på grund av det för det är väldigt jobbigt att sitta och köra Ctrl + C och sedan Ctrl + V varje gång jag skulle skriva a,s e och w. För de tangenterna saknas nämligen. Ganska jobbigt som ni kan förstå. Stora dunder datorn har jag äntligen fått iväg till datadoktorn för check. Den verkar död men om jag har tur så får de igång den igen. Det vore bra för den var väldigt bra. Det får isådanafall bli pojkarnas och så köper jag bara en ny skärm till den. Här sitter jag i soffan med tangentbordet i famnen och väntar på att en kompis ska ringa mig. Det verkar ta tid. Mr Big är ute med de största barnen. Minsta lilla Bibbi somnade på mattan i hallen. Gud så hemskt det känns när barnen bara somnar var som helst.

Nu ringer det. Jag skriver nog mer sedan. Jag har sådan väldig lust att skriva om Stora A s skola. Det är nästan komiskt hur det fungerar här. Hhahhahha


Bye bye,
Mrs E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0