Åh vad roligt

Tack, vad roligt att några av er skrev och berättade!
Idag är det full fart i Italylandet. Vintagemässa, träffa faster på sjukan, obligatisrisk söndags lunch, OCH Kung fu panda! Det har killarna väntat lääänge på. Vi är nämligen inte så entusiastiska cartoon tittare jag och Mr Big men idag smäller det. Vi hade tänkt åka till Verona för att känna doften och gå på marmorgatorna. Jag älskar Verona
Jag var föresten och såg Burn after reading i onsdags med min övergravida kompis Fadua.
Just det, vi måste hitta ett pennskrin (?) till Stora A. Det är ett måste. Idag. Ett dygn har ju ändå 45 timmar.
Under tiden jag har skrivit det här har Stora a vält omkull soffan för att leta efter en euro som försvann under, Stora S har klätt av sig alla kläderna och springer med nätstrumpbyxorna inlindade i fötterna.
Lilla a har hällt tandkräm på sin tröja. Lilla S..ja hon har nog inte gjort något.

Mrs E

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gummsan! Mins du mig! Jag läser här ofta fortfarande och du har en sån Fiiiiiiiiiiiiiiiin familj. Gu vilka gullungar och vilken mamma!!

Var i Rom förra veckan och guu,,,,Italien är underbart. Kram!

2008-09-28 @ 18:49:52
URL: http://jumy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0