Jaaaaaaaaaa

Ända sedan jag flyttade hit från Sverige så har jag saknat svensk tv. Inte för att det är något särskilt med den men jag kan inte lära mig att tycka om alla debatt program som finns här. Jag gillar helt enkelt inte att titta på dem. Jag har försökt med allt för att få in svenska kanaler här men det har varit helt jävla hopplöst. Men vet ni? Jag har (väldigt för sent) kommit på att det ju faktist finns webb tv! Jag kan ju se jätte många program på datorn! Varför har jag varit så trög med det? Jag anser ju mig själv vara en väldigt teknisk person. Och inte så här seg som jag känner mig nu. Att jag inte har kommit på det tidigare! Jag har ju visat barnen bolibompa jätte länge, men inte tänkt att jag också kan titta på något!

MAH!

Nu ska jag titta på TV!

Yihudihuuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: Ponder

Visst är det bra? Det var min räddning när jag låg på sjukan med bara lillfisen som sällskap; en lite prematur bebis är inget vidare kvällssällskap faktiskt. ;)

2008-10-08 @ 22:36:20
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0