En sak

En sak som jag utelämnar den här bloggen är sorg. Sorg och ledsamma saker. Efter att jag hade postat inlägget om hur bra allt är och hur lycklig jag känner mig så vill jag ändå säga att även jag bär på sorg. Jag är också ledsen. I vår familj kommer det alltid att finnas det. Personer som saknas, och hemska saker undkommer nog egentligen inte någon familj. Det går nog inte.

MEN jag vill inte skriva om de sakerna här i bloggen. Det är privat.

Jag är en glad person. Man lär sig att leva med vissa saker. Det är därför jag tycker det är viktigt att tänka på de stunder då man verkligen känner sig lycklig. För det är vi alla värda att känna oss. Så ofta det bara går.

Kram,
E


Kommentarer
Postat av: Ponder

Ja, sorg och olycka bär nog alla på, men man behöver inte visa upp det för världen om man inte vill. I sin egen blogg skriver man om det man själv vill, tycker jag, man väljer själv hur mycket man vill lämna ut och vad man vill hålla för sig själv.



Och även efter en stor sorg kan man känna sig lycklig, annars kan man nog inte leva vidare.

2008-10-07 @ 22:41:21
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0