Påsklunch, sen natt, bio och framtidsplaner

Idag är det påsk här. Som vanligt firar vi en dag efter er i Sverige. Ni firar ju aftonen och vi dagen..Det är ganska dumt egentligen. Vilket ska man gå efter?
Iallafall så gjorde Big iordning en braklunch till oss alla. Olika pastarätter, stekar och gott till det. Efter hade vi bakelser från baren.
Nu sover kocken och storasyster och jag sitter vid datorn och pratar med min syster om bvc tanter och flygbiljetter.
Ikväll ska jag på bio med det vanliga sällskaet. Om vi inte alktar oss kommer vi snart bli en stor familj på i äkta hippieanda.

Big får vara hemma med barnen.

Vet ni vad jag ska göra? Jag ska börja klä mig i oddmolly, ha skyhöga klackar och dricka massor med champange. Nu är jag så jäkla less på att vara ammande eller gravid. Jag ska aldrig mer vara gravid! Påminn mig om det om jag någon gång skulle skriva ett inlägg som kan tolkas som önskande..OK!?!
Jag vill vara Jag igen! (Och om någon präktig person skulle undra så innehåller "Jag" även min 4 underbara barn!!)

Nu ni!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ååååh vad peppad jag blir! Mera högklackat i vardagen! fan man måste ju vara 30 o läcker nu när man inte kommer att vara på 20strecket så länge till!

2008-03-26 @ 22:13:53
Postat av: Kusse tilda

Men nu frå du skriva lite jag vill veta vad som händer där nere i skolandet

2008-04-02 @ 12:29:35
URL: http://metrobloggen.se/mw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0