Nu tänkte jag skriva igen..tror jag iallafall

Här har det hänt mycket sedan jag skrev sist, så det är väl egentligen ingen idé att skriva om det. Det som har passerat har ju passerat..eller hur vad ska man säga?

Vi har firat väldigt många födelsedagar, hela familjens. Nu fattas bara Stora a:s födelsedag men den är ju inte förän i december.

Här pågår semesterplanerna för fullt. Jag minns inte om jag har skrivit  att det blir Sverige. Men det blir det iallafall. Våra kompisar B familjen följer med och blir där i två veckor.

Det är varmt nu. alldeles på tok för varmt. Vi har varit på stranden väldigt ofta och jag börjar bli lite less på det faktist. Det är ju samma sak hela tiden. Det ÄR skönt och roligt och mycket och allt men det blir faktist lite tröttsamt att ligga på stranden hela dagarna också.

Pojkarna har börjat på sommarskola och kommer att gå på det hela juli. Det är första sommaren som vi lämnar dem på det. De älskar det och går samma tider som vanligt men det enda de gör är leker och äter mat så de tycker det är jätte roligt.

Min födelsedag har ju också varit och den firade vi på bästa tänkbara sätt. Jag fick det jag önskat mig, tårta på sängen en heldag i klarblått vatten och middag på stranden i solnedgången. Det var en helt underbar dag.

Det får bli lite bilder den här gången. Inte så mycket text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0