Nu måste jag nog erkänna en sak

Jag får nog ta tillbaka det jag skrev tidigare att jag inte bryr mig om att ni läser min blogg och att ni bryr er, negativt som positivt om det jag har att säga. Det som är synd är att jag är i en period i mitt liv då det mest handlar om blöjor, barn och lek, men det är vad som verkligen intresserar mig mest just nu. Jag har 4 barn varav den äldsta bara är 5 år så ni kan nog förstå vad mitt liv går ut på just nu.

Vi är en vanlig familj som lever ett mysigt liv på italienska kusten. Jag har en man som älskar mig och 4 barn som skrattar tillsammans med mig varje dag. Vi är ofta ute på små turer. Jag ser och upplever plaster som man bara ser på vykorten och det varje dag.

Sen är det så att jag gillar att skriva. Jag tycker om att beröra och att få folk att reagera. Jag ska inte säga att jag inte skulle tycka det var väldigt roligt att ha ett stort antal läsare på bloggen. För det är ju läsarna som ger en insiration att skriva mera.

Nu måste jag iallafall sluta. Min minsta bebis har somnat på stengolvet. Naken. Det är nog ganska kallt för det är precis under vår ac.

Tack för att ni bryr er. Jag har aldrig varit med om maken på omtänksamhet..

Em

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har aldrig tidigare läst BB´s blogg men när jag såg på Expressen att hon utsatts för övergrepp gick jag in och kika. Kom in på din blogg via din kommentar du lämnat, som jag förövrigt tyckte va sjukt bra! :-)



Jag kommer fortsätta läsa din blogg. Tycker den verkar intressant trots blöjor och barn :-) Och sen att du har en äldre man tycker jag är ascoolt!



Ha det bra!

/Therese

2008-07-22 @ 09:57:44
URL: http://attfungera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0