Idag ska jag och lilla Snuff åka till Rimini på shopping

Jag börjar bli väldigt trött på att sitta inne så idag åker jag med lilla Snuff till Rimini och shoppar upp alla pengar vi har ;) Det är ju sådan rea nu så jag måste passa på. I Rimini finns många av mina favorit butiker och nu när vi har 4 barn att klä på varje dag kan det ju vara smart att handla på rea :)

Vi har städat här hemma på morgonen och fixat lite med lilla Snuff. Barnen tycker det är jätte roligt att göra rent hennes navel och tvätta och smörja in henne så det gjorde vi i ungefär en timma i morse. Vi fick sova till kl 9 också. Det är lyx! Barnen la sig vid 21 igår så de sov tungt i 12 timmar! Jag och Mr Big satt och gosade med SS och tittade på en film.

Ikväll kommer min mamma hit. Hon flyger till Milano så det tar lite tid eftersom hon sedan måste ta tåget till oss. Vi bor ca 30 mil från Milano.

Jag har egentligen inget att skriva idag. Jag måste klä på mig också och åka iväg men först måste lillplutt äta så jag inte behöver stanna på vägen.

På familjeliv heter jag emmaaxel.. ;)

KRaM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0