Svar

Bror: Vi söker stort bagageutrymme..Jag saknar er!

Åsa
: Oj, det måste vara italiens minsta marknad. Vi har stor marknad. Med massor av strunt ;) Måndag och fredag varje vecka kommer det upp på torget.

Sam
: Italien ÄR mysigt. Men det finns mycket som man blir tokig på här. Rom är en jätte fin stad men det finns många andra fina områden. Jag gillar dock bäst nord Italien. Våga chansa. Man kan alltid återvända.

Kusse M
: Hahaha det skulle vara roligt att se de där finskorna på torget varje marknadsdag!!

Ninni
: Tack! Vad snällt sagt. Jag kan själv inte riktigt förstå att det kan vara roligt att läsa hahha

Sandra
: Tack till dig också! Det ska bli roligt att se dina pluttisar igen. Det var väldigt länge sedan. Din lillskrutt har jag ju aldrig fått träffa. Börjar banankartongerna bli fulla nu?

Emy
: Ingen fara!

Emelie
: Jag har inte läst mycket italienska. Men jag har alltid sjungit med i mammas alla smörsjungande italienska skivor hemma och på så sätt fått in ett ganska stort ordförråd innan jag flyttade hit. Och så äääääälskar jag italienska komedier. Och för att de ska vara så roliga som de verkligen är så måste man lära sig italienska. Så det gjorde jag ;) Men jag bor ju också tillsammans med Mr Big som verkligen är urusel på engelska. Men tur är det.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0